Program partnerski intymnosc.pl – rzucamy nań okiem

Jak powiedział wieszcz: panie Nikodemie jedziemy z tym koksem. Dzisiaj przyszła pora na dokładniejsze opisanie programu partnerskiego intymnosc.pl. Przyjrzałem się mu dokładnie, zacząłem też pierwsze działania promocyjne, ale o tym przy innej okazji.

Intymność daje to, co najważniejsze w programie partnerskim. Ba, daje nawet dwie najważniejsze rzeczy. Pierwszą jest prowizja wieczna, drugą prowizja z 2 poziomu. To sprawia, że program plasuje się w moim prywatnym rankingu na pierwszym miejscu.

Prowizje

Prowizja wieczna – to prowizja za każde zakupy klienta, którego poleciliśmy i który zakupił jakiś produkt. Wystarczy, że klient dokona pierwszego zakupu lub założy konto z naszego polecenia, jest on do nas przypisany na stałe. Jeśli więc klient będzie systematycznie kupował, my będziemy systematycznie czerpali z tego zyski. Zysk na poziomie 5% wartości zamówienia.

Prowizja z drugiego poziomu. Jeśli partner zarejestruje się z naszego polecenia, to zawsze będziemy otrzymywali 10% od jego dochodów, czyli 2,5% od każdej transakcji. Można więc zbudować sporą sieć partnerów. Ważne, by działali oni aktywnie i chcieli sprzedawać. To gwarantuje nam stały i wzrastający dochód.

Prowizje wieczna i z drugiego poziomu to doskonały sposób na budowanie naszego dochodu pasywnego. Wymaga to co prawda pracy, jednak efekty są zadowalające. No i spełniony jest podstawowy warunek dochodu pasywnego – zarabiam, nie pracując. Oczywiście najpierw muszę zbudować strukturę.

O prowizji bezpośredniej piszę dopiero teraz. Oczywiście jest ona bardzo ważna, jednak ja wolałem najpierw napisać o dochodzie pasywnym. To przecież taki mój mały konik. Prowizja bezpośrednia waha się w zależności od produktu i wynosi 15%, 25%, 36%. Uważam, że to bardzo przyzwoite prowizje. Zobaczymy jak będzie wyglądało to w praktyce. Wiem jednak, że będzie się opłacało.

Panel partnera

Na pierwszy rzut oka panel partnera przytłacza nas ilością opcji. Jednak po pewnym czasie uda się nam wszystko ogarnąć i będziemy poruszali się po nim intuicyjnie.

Linki partnerskie

Czyli to, co lubimy najbardziej. Proces tworzenia linków partnerskich jest niezwykle prosty i bardzo dobrze opisany na stronie programu. Powiem tylko, że link partnerski składa się z dwóch członów: słowa kluczowego „aff” oraz „identyfikatora partnera”.

aff/[identyfikator]

aff – ten parametr informuje system, że przekierowanie nastąpiło w obrębie programu partnerskiego

[identyfikator] – jest to wybrany przez użytkownika identyfikator partnera.

Promować możemy zarówno stronę główną: http://www.intymnosc.pl/aff/identyfikatorpartnera/
jak i stronę produktu:
http://intymnosc.pl/aff/identyfikatorpartnera/bathmate-czerwony-hydropump-2010-p-674.html

Kampanie

Dodatkowo na potrzeby linków partnerskich możemy stworzyć kampanię, dzięki której łatwiej jest nam śledzić, skąd przychodzą klienci. Jest to niezwykle przydatne do sprawdzania skuteczności naszych działań. Jeśli promujemy produkty na kilku stronach, to każdy link może oznaczać inną kampanię. Pozwoli nam to na sprawdzenie, która z naszych stron i naszych ofert lepiej sprzedaje. UWAGA: zanim użyjemy identyfikatora kampanii w linku partnera, należy go stworzyć!

W przypadku użycia kampanii link partnerski ma postać:
http://www.intymnosc.pl/aff/identyfikatorpartnera,identyfikatorkampanii/,
gdzie identyfikatorkampanii to, jak zauważyłem,  w chwili obecnej trzycyfrowy numer.

Automatyczne generowanie linków tekstowych

Możemy także skorzystać z generatora linków tekstowych. Możemy tutaj wkleić adres strony lub adres strony produktu, który chcemy promować i otrzymamy wygenerowany link. Wygodne, jednak wolę tworzyć linki ręcznie. Jest to zdecydowanie szybsze. Tutaj także, możemy podejrzeć wszystkie serwisy wchodzące w skład programu partnerskiego, a przygotowane do nich linki podane są wraz z naszym identyfikatorem. Wygodne.

Chyba o tym jeszcze nie pisałem: nie musimy promować tylko strony intymnosc.pl, możemy promować inne serwisy wchodzące w skład tego programu partnerskiego. Jest ich naprawdę sporo i są dobrze przygotowane pod względem sprzedażowym. Czyli są tak stworzone, żeby sprzedawać.

Banery i pliki

Tutaj możemy poszukać banerów, które umieścimy na naszej stronie. Podchodzę do tego raczej jak do ciekawostki, a nie do narzędzia. Powszechnie wiadomo, że reklamy banerowe nie są specjalnie skuteczne. Jednak można zaleźć ciekawe grafiki i przygotować na ich podstawie coś, co wzbogaci naszą ofertę. Nie mówię, że banery to zło. Mówię, że ja ich nie stosuję. Wolę reklamy tekstowe okraszone grafiką.

Statystyki

Nikogo nie muszę przekonywać, jak bardzo przydatna jest to funkcja. Mamy statystyki zbiorcze pokazujące ilość kliknięć w poszczególne witryny, stan naszych zarobków – to akurat jest miłe pod warunkiem, że stan jest większy od zera. 🙂 Mamy też dokładne statystyki kliknięć. To właśnie tutaj przydają się nasze kampanie. Możemy śledzić skąd przychodzą nasi klienci. To powinno być nasze podstawowe narzędzie.

Finanse

Finanse to bardzo miła zakładka. Mieszkają tutaj miłe naszemu sercu pozycje – wypłata i prowizje. Wypłata to… wypłata. Mam nadzieję, że będę często korzystał z tej pozycji. Natomiast prowizje pokazują nam co i kiedy udało się nam sprzedać. Wygodne. I tutaj także przydają się nam kampanie. Widzimy co sprzedaliśmy i w ramach jakiej kampanii.

Creme de la creme

Na koniec zostawiam sobie coś specjalnego. Eksport danych. Wiem, nie brzmi to może ekscytująco. Dodam do tego XML. Nadal zero ekscytacji? Szkoda. Bo ja czuję motyle w brzuchu. Eksport danych to ni mniej, ni więcej jak szansa na stworzenie np. własnego sklepu. Sklepu z całą ofertą lub tylko z wybranymi produktami. To cała baza produktów sklepu intymnosc.pl – Podzielacie moją ekscytację? Mam nadzieję, że tak.

Niestety. Aby z tego skorzystać należy mieć odpowiednie oprogramowanie. Nie jest ono udostępniane. Za to każdy, kto potrafi programować, może je sobie przygotować. Można je także u kogoś zamówić. Niestety w chwili obecnej nie przewiduję takiej inwestycji. Wiem jednak, że będę miał takie oprogramowanie. Muszę je mieć. Muszę i już. To otwiera tyle możliwości i tak bardzo ułatwia zarabianie i tworzenie własnej marki.

I tym oto akapitem dobrnęliśmy do końca. Myślę, że nie było ciężko. Teraz można się zarejestrować w tym programie partnerskim. Polecam. Zachęcam też do zadawania pytań i dzielenia się własnymi doświadczeniami. Uważam, że ten program wart jest uwagi. Czas jaki poświęcimy na budowanie naszych struktur zwróci się szybciej niż możemy przypuszczać. Ktoś może powiedzieć, że to trudna branża. Ja powiem – znam trudniejsze. Zawsze można osiągnąć sukces. Podstawą jest systematyczność. A już wkrótce napiszę o sposobach, w jakie chcę na tym programie zarabiać.

zdjęcie: Polska plaża przez Rafal Sobieraj

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

2 komentarze “Program partnerski intymnosc.pl – rzucamy nań okiem”